AliExpress ile para kazanmak! #2 - Stoksuz ürün satımında dikkat edilecekler!

698 görünümler 18 B

Alibaba’nın sahibi olduğu eticaret dünyasının en büyük oyuncularından biri olan AliExpress’te satış yapmak ve mağaza açmak isteyenler için çektiğimiz video rehberi serimizin ikincisinde stoksuz satışı anlattık.

Aktarma Merkezi’ne ulaşmak için: bit.ly/3EQRUSV
PTS’ye ulaşmak için: bit.ly/3ogwYie

Instagram: aliexpress_...
LinkedIn: www.linkedin.com/company/alie...
Facebook : Aliexpress-U...
TRnet: www.youtube.com/c/AliExpressU...
AliExpress University Müşteri Hizmetleri: 08509552480

AliExpress stoksuz satış nasıl yapılır?

Dilerseniz sözü fazla uzatmadan sizleri videomuz ile baş başa bırakalım. İyi seyirler.

AliExpress’te girişim yapan Mustafa Şentürk ve mentorü Görkem Türe, bu e-ticaret sitesinde elinizde stok olmadan nasıl satış yapacağınız hakkında ayrıntılı bilgi verdi.

AliExpress’in yurtdışında ürün gönderimi ve diğer konularda en hızlı şirketlerden biri olduğunu ve bu konuda girişimcilik yapmak isteyenlerin başlangıçta AliExpress’i tercih edebileceklerini söyleyen Türe, stoksuz satıştaki ürün düzenlemesi, fatura kesimi, faturanın taşıyıcıya gönderilmesi gibi konularda ayrıntılı bilgileri bizlere anlattı.

Sermayesi olmayan ve bu şekilde satış yapmak isteyenler, mağazasında hangi kategoride ürün satması gerektiği konusunda kafasında soru işareti olanlar, ürünü depolamadan direkt tedarik edip müşteriye geri yollama konusunda zorluk çekenlerin aradığı cevaplar videomuzda ayrıntılı bir şekilde Mustafa Bey ve Görkem Bey tarafından örneklerle anlatıldı.

Discord sunucumuza üye olun ve bizimle iletişimde kalın: bit.ly/SDNDiscordTRnet

Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►► goo.gl/ylUFmZ

Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► goo.gl/IIKYIK

ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;

Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
Twitter ►► goo.gl/vTwhws
SDN Forum ►► bit.ly/2AQ2DR7

ShiftDelete.Net TRnet hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.

ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

YORUMLAR

  1. Bedirhan Mercimek
    Bedirhan Mercimek
    12 gün önce

    Abi excel'lerini paylaşır mısın ?

  2. HODİN WR
    HODİN WR
    19 gün önce

    en çok faturalandırma konusunu merak ediyodum abiye çok teşekkürler artık bende harçlığımı çıkartabilirim

  3. Gökhan UZEL
    Gökhan UZEL
    20 gün önce

    bilen arkadaşlar varmı bu nedir ? alacağım ürünün değeri 36,45 usd US $2.39 vergi diye bir vergi cıkıyor bu parayı ödeyince satın aldığımız ürün türkiyeye gelice gümrük vergisi ödemiyormuyuz ? bilen varsa açıklayabilirmi ... Vergi US $2.39 Note: The tax and duty are collected by your seller and will be paid to the Turkish customs on your behalf. AliExpress does not assume any liabilities for the collection and payment of the tax and duty.

  4. Yusuf Buğra
    Yusuf Buğra
    23 gün önce

    Videolar Süper ❤️

  5. sinan gökyar
    sinan gökyar
    23 gün önce

    Vidyodan 3 5 krş kazanacan diye milletin aklını alma. Masa başında ama günde 8-16 saat ilgilenmek gerekir ve profesyonel destekte çok gerekli. Sermaye işine gelecek olursak çok para lazım sizin yüzünüzden millet elindeki 3 krş parayıda kaybedecek. Şirket kurulması gerektiğide cabası :)

  6. Karadenizli Gamer
    Karadenizli Gamer
    23 gün önce

    Güzel bilgilendirme videosu olmuş. İnsanın gaza gelip hemen satış yapası geliyor 💲💲💲💰💰

  7. Baran Ülgen
    Baran Ülgen
    24 gün önce

    Faturalandırma olayıyla ilgili ayrı daha detaylı bi video gelmeli

  8. İLİMOME
    İLİMOME
    24 gün önce

    KRAL S.D.N KRAL HAKKI ALKAN

  9. Rabianur Yüce
    Rabianur Yüce
    24 gün önce

    bu video ile alakalı değil şuan yazacaklarım. bir soru soracağım bir fikriniz varsa yazarsanız sevinirim. Hepsiburada'dan telefon aldım ama bir akrabamızın adresini ve ismini yazdım çünkü ben köyde oturuyorum. Meğersem faturada da o kişinin ismi yazıyormuş ve ben almadan önce bu kısma dikkat edip düzeltmedim. yani telefonu şuan kullanıyorum ama faturada benim ismim yazmıyor bunu hepsiburadayı arayarak düzeltebilir miyim? Düzeltmezsem ne gibi bir sıkıntı yaşayabilirim? Yani tek sıkıntı garantiye yollamak mı olur. Sonuç olarak telefon benim üzerimde görünmüyor 2 yıl içerisinde bozulmaz ve garantiye gönderme gibi bir durumla karşılaşmayadabilirim. Yani bana zararı sadece garanti sıkıntısı mı olur yoksa başka sıkıntı çıkarır mı? Ve arayıp bu durumu düzeltebilir miyim?

    1. Rabianur Yüce
      Rabianur Yüce
      23 gün önce

      @Veysel Müftüoğlu peki teşekkür ederim :)

    2. Veysel Müftüoğlu
      Veysel Müftüoğlu
      23 gün önce

      @Rabianur Yüce aynı durum ben de oldu kimse demedi sen kimsin diye. Direk aldılar.

    3. Rabianur Yüce
      Rabianur Yüce
      23 gün önce

      @Veysel Müftüoğlu Ama telefon benim üzerimde görünmüyor. Garanti demez mi sen kimsin diye?

    4. Veysel Müftüoğlu
      Veysel Müftüoğlu
      23 gün önce

      Merak etme hiç bir sorun yasamazsınız.Önemli olan faturada yazan isim değil.Garanti sana sen faturadaki kişi değilsin demez için rahat olsun. Faturadaki kişi önemsiz.

  10. ali veli
    ali veli
    24 gün önce

    Elin Amerikalısı neden 15 20 gün sonra gelecek ürüne o parayı versin

    1. Serhat Yılmaz
      Serhat Yılmaz
      23 gün önce

      Bekliyorlarmış demekki bu işi yaptıklarına göre

  11. ali veli
    ali veli
    24 gün önce

    aliexpress 20$ aldığın ürünü kaça satmayı düşünüyorsunda kar etmeyi planlıyorsun

  12. Efe Aksoy
    Efe Aksoy
    24 gün önce

    Hakkı başganım iPhone 13 aldık kılıf bulamıyoruz piyasada,ne olacak halımız?

    1. Çağrı
      Çağrı
      24 gün önce

      başganın amerikadaki başganlarıyla görüşsün onlar tedarik ederler, obların elleri uzanır

  13. Bayram eren Töre
    Bayram eren Töre
    24 gün önce

    Abi sizden bir ricam var size gelen inceleme için gelen ürünler ücretsiz mi geliyo sponsor nasıl olunur anlatır mısınız video bekliyorum

  14. Leyla Alaca
    Leyla Alaca
    24 gün önce

    Samsung galaxy a32 vidyosu gelmiyicekmi☹

  15. Mesut Tam
    Mesut Tam
    24 gün önce

    AMAZON yap para yatırarak nasıl ürün satılır like atın üste kalsın

  16. Usher Ludacris
    Usher Ludacris
    24 gün önce

    Gelir sağlama kaynağının ne kadar çok reklamı yapılırsa o kazanç er ya da geç vergi ile ödüllendirilecektir.

  17. Sumru Şentürk
    Sumru Şentürk
    24 gün önce

    Çok başarıli bir video olmuş tebrikler👏🏻👏🏻👏🏻

  18. Verteidigungs Industrie der Türkei  (M.E.A)
    Verteidigungs Industrie der Türkei (M.E.A)
    24 gün önce

    Tekno Fest videonuzun bir kismini Almancaya tercüme edip Altyazili yayinlayabilirmiyim?

  19. Serdar Durmus
    Serdar Durmus
    24 gün önce

    Mikro ihracata gıda ürünleri dahil mi?

    1. Serdar Durmus
      Serdar Durmus
      17 gün önce

      @Abdulkadir Atik anladım, teşekkürler

    2. Abdulkadir Atik
      Abdulkadir Atik
      17 gün önce

      aliexpressde yasak

  20. OmerKWR
    OmerKWR
    24 gün önce

    Arkadaşlar poco x3 mü yoksa redmi note 9 mu arasında kaldım. Çok fazla oyun oynamıyorum ama ara sıra oynuyorum yine de. Kamera benim için önemli. Lütfen yardım eder misiniz?

    1. Ali Bagirov
      Ali Bagirov
      24 gün önce

      Poco X3 ya da Poco X3 Pro ve ya Samsung kullanmayan biriysen A52 kamera sistemi süper . Yine de seçim senin tabi ki.

  21. Harun
    Harun
    24 gün önce

    👍👍👍👍👍👍👍👍

  22. Mustafa akıncı
    Mustafa akıncı
    24 gün önce

    Çok başarılı olmuş ülke olarak irili ufaklı her türlü ihracatımızı artırmamız gerek.

  23. mehmet veysel delibas
    mehmet veysel delibas
    24 gün önce

    Çok zor bu iş birde şirket açmak gerekli

    1. Burhan Eren Kılıç
      Burhan Eren Kılıç
      10 gün önce

      Knk zaten kazançlı işler zorluk ve sermaye gerektirir

  24. $p@ce g@mer
    $p@ce g@mer
    24 gün önce

    Hello

  25. $p@ce g@mer
    $p@ce g@mer
    24 gün önce

    Hello

  26. Emre.cicek
    Emre.cicek
    24 gün önce

    Hakkı abi benim de aklımda proje var yurtdışı ve yurtiçi satış yapmak istiyorum bu tür bilgiler için teşekkür ederim . Serinin devamını dört gözle bekliyorum

    1. Şafak Yurdagül
      Şafak Yurdagül
      19 gün önce

      @HODİN WR yani kendim bulmam gerek

    2. HODİN WR
      HODİN WR
      19 gün önce

      @Şafak Yurdagül knk bunları sayılı kişiler dışında kimseden öğrenemezsin. mesela altın çıkaran inasnların nerde kazı yaptığını söylememeleri gibi :)

    3. Şafak Yurdagül
      Şafak Yurdagül
      23 gün önce

      @MOORAD kanka ben şimdi sıfırdan baslasam drop shopping e ben nerden öğrenirim nasıl yapıldıgı fln ne kadr gerektigini beni bilgilendirimisin

    4. MOORAD
      MOORAD
      24 gün önce

      Ebay dropshoppingle ilgilen

  27. barış dd
    barış dd
    24 gün önce

    Abi Allah aşkına biri bana yardımcı olsun arkadaşlar , telefondan anlayan biri varsa yazarsa iyi olur. Şimdi elimde poco x3 NFC var yurt dışı cihaz 128 GB. Daha önce Samsung note 5 kullanıyordum çok memnundum sonra buna geçtim ama şuan note 8 buldum ikinci el garantisi bitmiş cihaz. Takas edilir mi acaba arkadaşlar ?

    1. Mehmet Kurt
      Mehmet Kurt
      22 gün önce

      Poco x3 daha iyi bence ama yine de sen bilirsin?

    2. Ardelenolo
      Ardelenolo
      24 gün önce

      Poco X3 NFC yeni teknolojiler barındırıyor. Samsung note8 çok eski bir cihaz hız olarak da yavaş. Hiçbir zaman eski telefon yeni çıkmış gibi olmaz.

    3. barış dd
      barış dd
      24 gün önce

      @Oğuzhan Güner valla kardeşim ben daha önce Samsung note 5 kullanıyordum çok iyiydi Samsung note serisi hep seviyorum ama poco da iyi kararsizim sizce ne yapmalıyım

    4. Oğuzhan Güner
      Oğuzhan Güner
      24 gün önce

      Elindeki telefonu neden kullanmıyorsun yurtdışı süresi dolduğu için mi ? Eğer öyle ise 6 ay uzatabiliyoruz

    5. barış dd
      barış dd
      24 gün önce

      @Sinan Oğuz Samsung note 8. Ama telefonu biraz hırpalanmıs aynen şu şekilde yazmış " Samsung cihazlarda kronik hale gelen yansıma yapıyor " demiş. Fiyatı 1.700 diyor garantisi yeni bitmiş sence alınır mı kardeşim

  28. Onur Polat
    Onur Polat
    24 gün önce

    Bu bölümler algoritmayı anlamamız için kabataslak olabilir. Sizden ricam en son detay içeren, dediklerinizi harfiyen uyguladıktan sonra ürün satabileceğimiz konumda olmamızı sağlayacak bir video çekerseniz sevinirim.

  29. Baran Ülgen
    Baran Ülgen
    24 gün önce

    Hocam merhaba ürünün kendi şirketimize girişi yapılmadan nasıl faturalandırması yapılıyor

    1. Yiğit Efe can
      Yiğit Efe can
      24 gün önce

      @Baran Ülgen evet sirket adına almalısın adres çok önemli değil zaten artık e-fatura var direk kayda geçiyor, o yüzden videoda geçen yurt dışına kargo yapan aracı kargo şirketleri olabiliyor direk onlara yollanabiliyor onlar senin adına yurt dışına yollanabiliyor. Diğer türlü şahıs adına almış olsan şirketin adına gider gösteremezsin buda ay sonunda yüksek vergi ödemene sebep olur.

    2. Baran Ülgen
      Baran Ülgen
      24 gün önce

      @Yiğit Efe can o zaman Türkiye kanallarında alışveriş yaparken şirket adına yapıp fatura adresini şirket adresi olarak mı seçiyoruz

    3. Yiğit Efe can
      Yiğit Efe can
      24 gün önce

      Zaten Türkiyeden online satış kanalından alırken şirket adına alınıyor ve e-faturalandırılıyor böylece giriş yapışmış oluyor. Stoksuz çalışıldığı için de ayriyetten şirket stoklarına kayıt gerekmiyor

  30. Yasin Songur
    Yasin Songur
    24 gün önce

    Abim benim çok güzel olmuş devamı gelsin kral

  31. EREN AVŞAR
    EREN AVŞAR
    24 gün önce

    Abi zamanında dropshipping e ilgi olduğunda, Ekim Kaya önde gelen isimlerinden biriydi ve sende bi canlı yayınında dropshipping hakkında bu şarlatanlıktır fln gibi bir tabir kullanmıştın, şimdi bu videoyu çekmen için ne değişti

    1. Şafak Yurdagül
      Şafak Yurdagül
      22 gün önce

      @Audio Crypto News bro bu dropshopping bende yapmak istiyorumda ben nerden öğrenebirim çok bilmiyorumda bide bunun maliyeti be kadr acaba

    2. EREN AVŞAR
      EREN AVŞAR
      24 gün önce

      @Audio Crypto News ben de bu işe merak salmıştım ama Hakkı abinin instagram canlı yayınında o dediğini duyunca vazgeçmiştim, iyi hatırlıyorum o yüzden

    3. Audio Crypto News
      Audio Crypto News
      24 gün önce

      @EREN AVŞAR Aslında evet yapı biraz benziyor hatta Amazon dropshippingi yasal bulmadığı için satıcılar bu sitemi geliştirdiklerini hatırlıyorum ve bunu da Amazon onaylıyor.

    4. Firat Ozyurek
      Firat Ozyurek
      24 gün önce

      Go

    5. EREN AVŞAR
      EREN AVŞAR
      24 gün önce

      @Audio Crypto News dostum haklı olabilirsin ama, bi nevi mantık aynı

  32. ॐKAROPAPAZॐ
    ॐKAROPAPAZॐ
    24 gün önce

    Beklediğim video

  33. Burak Bayrak
    Burak Bayrak
    24 gün önce

    Sanal ortamdan para kazananlardan %15 vergi alınacak olayından etkilenecek mi sizce?

    1. Emre.cicek
      Emre.cicek
      24 gün önce

      Kanka o sosyal medya vergisi bunun vergisinin her satışta maliye bildirdiğin anda vergi veriyorsun

    2. Arif Başdan
      Arif Başdan
      24 gün önce

      Knk her satışından %18 KDV alınıyı zaten

  34. Emirhan Erdal
    Emirhan Erdal
    24 gün önce

    Abi kalp 2 .

  35. NVY TWİTCH TV
    NVY TWİTCH TV
    24 gün önce

    İKİNCİ

  36. REŞİT EFE DEMİRBAŞ
    REŞİT EFE DEMİRBAŞ
    24 gün önce

    ikinci

  37. Fatih Reyiz
    Fatih Reyiz
    24 gün önce

    İlk yorum

  38. Mehmet Sayın
    Mehmet Sayın
    24 gün önce

    İlk ben alırım bi kalp

  39. Mehmet Sönmez
    Mehmet Sönmez
    24 gün önce

    İlk yorum🥰

  40. Kadir Can Çalık
    Kadir Can Çalık
    24 gün önce

    İlk

  41. Neon Enjoy
    Neon Enjoy
    24 gün önce

    İLK

    1. Neon Enjoy
      Neon Enjoy
      24 gün önce

      @Enes Tokatlı 😎

    2. azimli52, kurnaz ironi, anti-ilk derneğinden
      azimli52, kurnaz ironi, anti-ilk derneğinden
      24 gün önce

      @Enes Tokatlı +1

    3. Enes Tokatlı
      Enes Tokatlı
      24 gün önce

      Bravo